Obuolių ir Rabarbarų Pyragas be Baltų Miltų ir Kiaušinių

Gluten free apple pie

 

Sveikas pyragas – geriausia išeitis, kai ilgai mąstai ką veikti lietingą vasaros vakarą. Nors ankstyva vasara ir nėra obuolių sezonas, tačiau šis lengvas, greitai paruošiamas ir be galo skanus obuolių pyragas tikrai greitai taps Jūsų dažnu virtuvės svečiu. O vasaros proga jį skaninau dar ir didžiulia sauja šviežių rabarbarų, kurie, kaip nekeista, puikiausiai „įsipaišė“ į sveikuolišką receptą. Pyragas labai skanus ir atvėsęs,  todėl galėsite jį skanauti ir pusryčių metu prie rytinio arbatos ar kavos puodelio 🙂 Nei vienas ingridientas nepažadins Jūsų sąžinės balso, o jei dar ir cukraus nedėsite, gausite ypač sveiką desertą be giuteno ir kiaušinių, tačiau su daug ląstelienos, vitaminų ir mažai kalorijų!

Ingridientai:

  • 8 vidutinio dydžio obuoliai;
  • Pora saujų rabarbarų (apie 15 vnt);
  • Pusę puodelio rudojo cukranendrių cukraus;
  • Puodelis bolivinės balandos (kynvos) dribsnių;
  • Puodelis grikių miltų;
  • Pora saujų goji uogų;
  • Cinamono;
  • Kokoso aliejaus skardai ištepti;
  • 100-150g sviesto.

Obuolius nulupame ir sutriname blenderiu arba supjaustome plonais griežinėliais. Rabarbarus nulupame ir taip pat susmulkiname peiliu. Susmulkintus rabarbarus ir cukrų įmaišome į obuolių masę ir viską apibarstome cinamonu. Kynvos dribsnius ir grikių miltus sumaišome su goji uogomis. Pasiruošiame kepimui – orkaitę kaitiname iki 185 laipsnių, o kepimo formą ištepame kokosų aliejumi. Tada kepimo inde sluoksiuojame pyragą – pilame dalį obuolių – rabarbarų masės, tada barstome dribsnius, tada vėl vaisių masę ir t.t. Viršutinį obuolių – rabarbarų sluoksnį apibarstome likusiais dribsniais ir padengiame išmėtytomis, plonomis sviesto juostelėmis. Kepame apie 35-40 min.

 

Skanaus!

 

Obuolių ir Rabarbarų Pyragas Be Gliuteno

 

 

 

Parašykite komentarą