Ar gali desertas būti saldus, bet be cukraus, laktozės ir gliuteino? Žinoma gali ir  visai ne sunkiai. Taip pat jis bus pilnas organizmui naudingų omega-3 riebalų rūgščių, kalcio, magnio, geležies ir , žinoma, ląstelienos. O kur dar visų taip mylimi baltymai ir antioksidantai? Su čija sėklomis galima pasigaminti įvairių spalvų ir skonių sveikų desertų ir užkandžių, o šįkart gaminsime tobulo skonio šokolado skonio pudingą, be šokolado, kurį labai paskanins kokosų pieno grietinėlė ir bananas. Šiam ypač gero skonio desertui Jums reikės:

  • 1,5 puodelio ekologiško avižų gėrimo (taip pat tinka ir migdolų, kokosų ar sojų pienas);
  • 5-6 valg. šaukštai čija sėklų;
  • 4 datulės be kauliukų;
  • 2 arb. šaukšteliai riešutų sviesto;
  • 3 valg. šaukštai 100% kakavos;
  • Banano puošimui;
  • Skardinės tiršto kokosų pieno grietinėlei paruošti.

 

Nors čija sėklos greitai sugeria vandenį, tačiau geriausiai pudingų skonis pasireiškia, jei juos gaminame iš vakaro ir per naktį paliekame bringti šaldytuve. Šį būtent taip ir gaminau. Pirmiausia visus pudingui skirtus ingridientus – avižų gėrimą, datules, riešutų sviestą ir kakavą gerai sumalame, dedame čija sėklas ir dar truputį pamalame, kad išsimaišytų. Pilstome į indus, iš kurių valgysime, ir dedame į šaldytuvą nakčiai. Jei gaminsime ir kokosinę grietinėlę, skardinę kokosų pieno taip pat dedame į šaldytuvą.

Ryte šokoladiniai pudingai jau būna paruošti valgymui, tereikia tik paskaninti bananu, kuris tikrai dera prie lengvo šokolado skonio. Kokosinei grietinėlei paruošti iš skardinės reikės išimti tik sustingusią kokosų pieno dalį. Nusėdusį kokoso vandenį galite tiesiog išgerti. Kokosų pieną ilgai nelaukdami išplakite iki purios, vintisos masės ir ja gardinkite pudingą. Jei trūksta saldumo, visada galima įdėti lašą stevios saldiklio ar agavų sirupo 🙂

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestEmail this to someone

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *