Štai Jums du, labai paprasti, bet kartu ir labai skanūs čija pudingų receptukai, kurie gelbėja kaskart, kai pritrūkstama naujų idėjų 🙂 Ir svarbiausia, kad skoniai tinka visiems, nes juos sukuria graikiškas jogurtas, braškės ir bananai! O ingridientų tikrai nesunkiai rasite savo šaldytuvuose, tereikės vos kelių. Taigi, paruošti dvi skirtingas, natūraliai saldžių, jogurtinių čija pudingų porcijas, Jums reikės:

  • Indelio mėgstamo graikiško jogurto (~400g);
  • Trijų valg. šaukštų trintų braškių (tinka šaldytos);
  • Banano;
  • 4 valg. šaukštų čija sėklų;
  • Valg. šaukšto agavų/klevų sirupo arba medaus;
  • Arbatinio šaukštelio riešutų sviesto (nebūtina).

 

Braškinis čija sėklų pudingas

 

Pirmiausia jogurtą labai gerai išmaišome su pasirinktu sirupu ar medumi. Jei mėgstate saldžiau, dėkite daugiau, tik nepamirškite, kad vaisiai taip pat priduos pudingui natūralaus saldumo. Sumaišius jogurtą, masę padalinkite į dvi lygias dalis. Vieną maišykite su trintomis braškėmis, o kitą, su sutrintu bananu. Jei nuspręsite skaninti riešutų sviestu, jį dėkite į bananinę jogurto masę. Riešutų skonis puikiai dera su bananu 🙂 Rytas Labas naudojo „Sviestuotas“ kokosinį riešutų sviestą. Super skanus, ir ne per tirštas, todėl labai lengva įmaišyti į įvairius desertus.

Na, o kai jau turite du skirtingų skonių vaisinius jogurtus, belieka į abu sudėti po du valgomuosius šaukštus čija sėklų ir palaukti, kol išbrings. Dažniausiai užtenka pusvalandį palaikyti šaldytuve, tačiau, jei turite laiko, palikite bent trims valandoms ar nakčiai, ir skanaukite ryte. Puoškite riešutais, kakavos pupelėmis, šviežiomis ar džiovintomis uogomis.

Skanių ir spalvotų pusryčių!

 

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestEmail this to someone

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *